| |
|
BORTSKÄNKES!
Min dvärggoja /agapornis). Behöver ett nytt hem snarast! Han /hon bits, men söker mycket kontakt. Har mycket hyss för sig i buren om den har mycket grejer....... Om jag inte lyckas snart att få den omplacerad, måste den avlivas.....Det villl jag hellst slippa........
//Cina
|
|