Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara artikel
 
   

Nybörjar Tråd

Hej, hitta den här hemsidan av en slump och jag skulle jätte gärna vilja lära mig mer.
Har ni några tips vilka produkter samt vad man kan börja med? Mvh Philip

 

Share to Facebook Share to Twitter More...
 
 
 

  Nybörjar Tråd | Handarbeten | Småprat om handarbeten

Re: Nybörjar Tråd

sticka en halsduk,! det är nog det lättaste man kan börja sticka. Du kan använda en färg, eller lära dig byta färg. men man kan också använda garn som randar sig själv och då kan det se väldigt avancerat ut! :D

vad som är enklast med virkning vet jag inte , då jag har svårt att få en grytlapp lika på båda sidor och dessutom göra två som ska se bra ut, är ett mästerverk för mig. garvar

Jag tycker enkla löpare och en del runda dukar är lättare. mormorsrutor kanske....? (finns olika modeller)



Kör på och lycka till, men glöm inte visa oss resultatet!


Visa artikel


Re: Nybörjar Tråd

Tackar för hjälpen! Jag tänkte börja simpelt sedan arbeta mig uppåt :) Vad är det simplaste man kan börja med? Mvh


Visa artikel


Re: Nybörjar Tråd

Hej Philip!



Här får du en länk du kan studera.....med virk och stickskola bla.



https://www.garnstudio.com/lang/se/skole/index.php



Här finns flera som är otroligt duktiga (tyvärr tillhör inte jag dem garvar ) , hjälp finns säkert om du fastnar....



//Cina


Visa artikel


Re: Nybörjar Tråd

="Philip"
Hej, hitta den här hemsidan av en slump och jag skulle jätte gärna vilja lära mig mer.

Har ni några tips vilka produkter samt vad man kan börja med? Mvh Philip




Hej Philip :)

Vad skulle du helst vilja lära dig? Det finns massor av roliga projekt, men det måste kännas roligt för att man ska fortsätta. Om du känner för att sticka - varför inte en rolig halsduk? Ge mer information, så tror jag helt klart att du får massor av tips :)


Visa artikel




Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N