Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara artikel
 
   

Vad har ni knåpat med idag?

Har ni sytt/virkat/stickat/snickrat/broderat... nåt idag. Gick det bra? Är du nöjd med dagens insats?


Jag har virkat en bit till på puffärmarna till barbiedockans finklänning. Fastän en nyfiken 1 åring i knät så går det bra, så länge hon också får ha en virknål och lite garn -hon virkat nåt trassel tror jag :D

 

Share to Facebook Share to Twitter More...
 
 
 

  Vad har ni knåpat med idag? | Handarbeten | Småprat om handarbeten

Re: Vad har ni knåpat med idag?

ja visst kan jag göra det







den andre är snart klar





tog paus när nystanet tog slut då sambons syster fyller snart år







var med i en swapp så då skulle man göra mormors ruta



å senare ska jag brodera



här kan ni kika in mer https://surpricebox.com/handmadebyme/


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

kan inte ni skicka in lite bilder på vad ni har gjort idag?
behöver lite inspiration:)



Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

fin fin födelsedagspresent

min första pläd är klar bilden här

https://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390181_10150508436121839_549966838_8455543_386294154_n.jpg


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

detta kom i förra veckan min present :D



grattis till mig idag då jag fyller år :D



ica86


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

håller på med nr 2



ica86


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

ja den sidan är värd och kika på .. hoppningsvis kommer mitt paket imorgon :)

`du får gärna lägga ut en bild :)



om du har facebook så finns det två underbara grupper gå med



https://www.facebook.com/#!/groups/228106343896329/

https://www.facebook.com/#!/groups/125866200796666/



stick cafeet anordnar online cafe tisdagar och torsdagar :)



näe nu ska jag brodera lite :)


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

ska kolla där då jag e klar me filtarna

oj de lär som en massa god mat på nyårsfödelsedagen ;O)

jag o min polare brukar sitta i min hamok uppe på ett berg med utsikt över horisonten mot byn där kan man på håll se fina lyktor som släpptes upp i luften oså de sedvanliga fyrverkerierna,,,

vintern e handarbets tiden sommaren tar jag ofta fram borrmaskinen ;O)) o bygger,,sist var de ett hönshus o där bor de numera fem höns en tupp o tre kycklingar,,,de e så mysigt me dom brumla


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

="oldwolfie"
åh va fina grejer gillar svantavan verkligen

mina filtar växer den blårosa har mycke tunt garn så de går sakta ska fota då den blir klar men de e ännu månganystan kvar

köpte tre kartong blandat garn för 200 spänn de e de garnerna jag håller på med ,,de e så kul






om du gillar billigt garn så ska du kika in yarn-paradise.com det är billigare på tisdagar :) köpte 32 nystan för 500kr

ska börja med koftan så fort garnerna kommer hoppningsvis imorgon em eller så kommer de senast onsdag :d

Sen ska jag ha födelsedagsmidda lördag vecka 3 då ska jag lära min kompis att komma igång med irving sjalen :)

Hur var eran nyårsafton? själv firade jag min sambo som fyllde år då :p det blev en god mat med känguru god sås grönsaker och hemgjord klyftpotatis av vanlig potatis här köper vi inte halvfabrikat

det gick hem men dannes kompis kom med så jag fick inhandla pepparbiff till honom :p dom trodde dom var på restaurang :p



jhfg ssf nit uyt symaskin

brodera virka sticka eller sy på maskin lugn nu :=)


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

åh va fina grejer gillar svantavan verkligen

mina filtar växer den blårosa har mycke tunt garn så de går sakta ska fota då den blir klar men de e ännu månganystan kvar

köpte tre kartong blandat garn för 200 spänn de e de garnerna jag håller på med ,,de e så kul


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

ica86

sitter och broderar på denna sk grytan från margaretha detta är en bild från nyårsafton men kommit en bit till på denna :)



Svan tavlan som jag tala om den är klar saknas bara datum och namn på den men bröllopet ska ske först ..

ica86



Och sen håller jag på och virkar på converse men har bara gjort en håller på med undersidan till den :p

ica86

Dom ska skickas sedan ner till Sarah i Australien till hennes lille pojke:) min brevis blir nog glad :D



ica86

en jätte grytlapp ska det bli :)





Sen har jag beställt 32 nystan för 500 kr :p biiiiiiiiiiiiligt :D från yarn-paradise.com hoppas de kommer imorgon beställde det i natt skulle ta 2 dagar inom eu och usa. annars har jag det på onsdag

för jag ska börja med en kofta till min kompis födelsedag :p i blått ska göra en ljusbrun till mig :d

https://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... =7&lang=se denna ska jag göra :) visst är den tjusig



Det var nog allt det jag pysslar med


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

ahh kul jag håller på o virkar tre stycken plädar,en i gråblå nyanser en i gulgrönbruna o en i rosa blå grå

så virknålen får jobba hjjk


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

Grytan och delfintavlan ligger i vilopaus har suttit och virkat i förra veckan på baby converse

Och denna veckan broderar jag på en bröllopstavla med två svanar som jag köpte från margaretha

kika in i bloggen i vardagsbloggen där kommer jag lägga in den annars finns jag på icca86 på dayviews adda gärna. där lägger jag upp oftare än vad annat ställe


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

Sitter och syr på min gryta idag med



hgär är en bild från gårdagen

ica86


Visa artikel


Re: Fotat lite

="webmaster jim"
Skapat ett litet e-vykort







tjusigt :)


Visa artikel


Fotat lite

Skapat ett litet e-vykort




Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

="oldwolfie"
de där va fiint ,,jag har spettat upp en storsten ur marken idag hihihi :)

nu vila


ja det blev det :p


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

de där va fiint ,,jag har spettat upp en storsten ur marken idag hihihi :)

nu vila


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

ica86



detta har jag gjort idag ska även göra ett i blått

nu skla det broderas





ciao ssf


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

="oldwolfie"
de där va jättesnyggt verkligen ,,,du får visa då du blir klar också :D



jag har städat i min rosa verkstad o nu e de såå snyggt där tills jag sätter igång me nästa projekt som jag inte vet ännu va de ska bli




Tack! Ja det ska jag göra men det får bli efter inglasningen.. lämnar in mina broderier till en glasmästare så får man glas och inramning symaskin hoppaibadet


Visa artikel


Re: Vad har ni knåpat med idag?

de där va jättesnyggt verkligen ,,,du får visa då du blir klar också :D



jag har städat i min rosa verkstad o nu e de såå snyggt där tills jag sätter igång me nästa projekt som jag inte vet ännu va de ska bli


Visa artikel




Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N