Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara artikel
 
   

Omvandlingstabell MM Mottages Köpes Gärna!

Halllå Kära broderivänner!

Jag börjar se lite sämre & Jag gillar att brodera. Jag har nu börjat med att byta ut ex oftast DMC Garn mot LUNAGARN!

Jag letar med lupp efter en omvandlingstabell/färgkarta med nummer från DMC GARN till LUNAGARN!

Finns det här på detta forum ev folk som har en sådan tabell/karta? Allt skulle gå mycket lättare då & Jag skulle bli väldigt glad!

Jag har kommit på hur kul & därmed enkelt det är att brodera med LUNAGARN! Man slipper & dela tråden väldigt skönt!
Jag har fått tag på/köpt en del så Jag är inte utan. Jag vet att detta underbara LUNAGARN är tyvärr på väg att försvinna från handarbetsaffärerna. Jag har köpt en del på Tradera tom där börjar detta underbara garn att minska. Även hos Min underbara handarbetsaffär som har det mesta & även LUNAGARN är det på väg bort. Jag har lagt ut annonser/frågat via annonser på Blocket & andra ställen men inget napp tyvärr.

Jag undrar nu om någon/några i vårt avlånga land som är aktiva på detta forum ev har LUNAGARN hemma i en hörna? Färger spelar ingen roll! OM Ni har något LUNAGARN släng det inte! Hör av Er till Mig!! sanna@kattlyan.se

Stort Tack Till Alla För Hjälp!!

Med Vänlig Hälsning
Sanna

 

Share to Facebook Share to Twitter More...
 
 
 

 
Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N