Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara artikel
 
   

Lite Hjälp tack! ^^

Jo det är så att jag köpte DMC's "Spaniel Puppy", men har tappat bort instruktionerna... Men jag har kvar garnet och själva broderiet (Så långt jag hann), men med tanke på att det finns mååånga nyanser av brunt i det behöver jag lite hjäp...^^Och lugn, hade jag inte köpt det hade jag ju inte förstått vilken färg som var vilken! Därför undrar jag om någon skulle kunna posta en bild av instruktionerna? Den som gör det är en riktig ängel! :D Tack på förhand^^

 

Share to Facebook Share to Twitter More...
 
 
 

  Lite Hjälp tack! ^^ | Handarbeten | Efterlysning av mönster

Re: Lite Hjälp tack! ^^

Kolla din inkorgen nu!!!

regn


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Tack så jättemycket! :D Det gör inget om hon skulle dröja, jag har gått om tid^^ Jag menar, har man varit utan mönster i 2 år så gör ju ett litet tag inte så mycket! :D


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Jag får känna mig som en pärla om du får mönstret men jag bad henne igen om hon kan skicka det till dig genom e-post.Får se om hon ska göra men sen meddela mig när du har fått det eller inte annars jag ska meka garvar



Jag är så glad att jag kan hjälpa dig så lite :wink:


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Det vore jättebra om hon kunde skicka på epost! :D Jag skickar ett pm med min adress! :D du är en pärla som hjälper till. :D


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Hej igen!!

Jag fick en länk som min vännina sa att detta mönstret som du behöver finns här:

Hoppas att du förstår vad jag menar annars jag kan be henne att skicka mönstret till dig genom e-post om det blir ok för dig.

Ha en bra dag!

Kram ramonalov :D


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Ok men jag kan inte lova dig att jag ska hitta detta mönstret till dig men jag ska fråga mina vänninor om någon av dom har Spaniel Puppy som din.

Jag hör av mig igen :wink:


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Här kommer bilden :D


Visa artikel


Re: Lite Hjälp tack! ^^

Hej!

Det kanske finns några eller många olika mönster till Spaniel Puppy...

Har du en bild på detta broderi som du kan visa och så försoker jag eller någon hjälpa dig :wink:



Mvh ramonalov


Visa artikel




Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N