Kategorier

 
     
Kommentarer
Spara artikel
 
   

Projekt just nu!!!!!

Här är en blivande väska i coola, glada färger puss

 

Share to Facebook Share to Twitter More...
 
 
 

  Projekt just nu!!!!! | Handarbeten | Dagens bild

Re: Projekt just nu!!!!!

stickar på mössa till maken :) så att han slipper frysa om öronen nu när det börjar bli kallt och att han jobbar i en ishall :D


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

Hej.

Min nuvarande projekt är sockor. Men med en mycket komplicerat mönster. Jag har en gång gjort de med mångfärgad ull. Men då virkade mönstret inte alls. Så nu försöker jeg det igen enfärgad.

Man kan vara spänd nu...


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

quot;ica86"
[quotequot;Lottis"]Oh vilken underbar liten tröja! Vem är den till?




Ja visst blev den fn :) Jag har gjort den till vårt kommande barn då vi planerar få en liten sak inom kort.. åh jag blev bara så sugen o testa men får virka i färger som båda könen kan använda ju :D fast vill ju få till detta med converse skorna någon gång har testat 8 olika mönster misslyckat med varje, bnörjar bli tröttsamt att slösa garn..

Nu virkar jag en bebis mössa mn blev klar med barnvagsfilten igår

ska läggas upp på bloggen senare och här och crochetville





ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH : det var ju inte den gula tröjan jag hade lagt upp det var ju den första och justdenna är till peggy i tyskland:p men hennes kompis skulle fixa dom minskningar jag missade i kragen


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

="Lottis"
Oh vilken underbar liten tröja! Vem är den till?




Ja visst blev den fn :) Jag har gjort den till vårt kommande barn då vi planerar få en liten sak inom kort.. åh jag blev bara så sugen o testa men får virka i färger som båda könen kan använda ju :D fast vill ju få till detta med converse skorna någon gång har testat 8 olika mönster misslyckat med varje, bnörjar bli tröttsamt att slösa garn..

Nu virkar jag en bebis mössa mn blev klar med barnvagsfilten igår

ska läggas upp på bloggen senare och här och crochetville


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

Oh vilken underbar liten tröja! Vem är den till?


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

ja nu har koftat fått på sig knappar som jag köpte i Tyskland på https://www.button-boutique.eu/ o just dom knapparna ligger under rhinestones button.. superfina var dom i verkligheten måste jag säga. Sen så har jag första gången virkat i Reliefstolpar häftigt!! fast jag gick efter ett engelskt mönster oxå ..

Sen har jag suttit och virkat rutor å mer ska det blir.. måste göra tio rutor varje dag så jag hinner att få klart överkastet klart i tid. Annars blir syster yster utan present på sin födelsedag :(

Det tycker jag inte är roligt..

Då hon ställde upp som tärna i sista minuten :) så får hon denna presenten av mig mina andra systrar får nada...


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

har inte hunnit med något handarbete på ett tag pga vårt bröllop i maj och flytten :D men nu är jag på gång igen

Har virkat en babytröja som min brevän ska få hon bor i tyskland saknas bara knappar ska beställa knappar till den :) hittat ett par tjusiga hos en megaaffär i tyskland. sen så ska jag beställa lite garn från yarn-paradise.com som jag ska ha till överkastet jag gör till syrran min som födelsedagspresent. har bara gjort 44 rutor av 192 så jag har ju några kvar.. :p när jag virkade ihop tröjan så virkade jag ihop den på fel håll så den kanten får bli som kontur då jag har tvättråd och handgjord av lapp på insidan så får det vara så :p

sen brodererar jag på grytan mellan åt.



ica86


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

="Knyppel"
Här är en blivande väska i coola, glada färger puss




Vilken härlig lila färg det där var!


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

har lagt delfinen åt sidan just för tillfället för det är bara svart jag syr just nu på den ..



Men har börjat på "Grytan" från margaretha och den har snart gått i tre generationer då mamma har sytt den, jag syr den nu och mormor har beställt den..

hålle rpå med salladsbladet ser ut som det är till rädisorna .. Men här är iaf ett smakprov..



ica86


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

hej .. tänkte lägga in bild på det ja pärlbroderar nu på mellan aida pärlorna är 2.7 mm .. är på tjalle tjärvigg minns ni honom är han till vänster å sen ska ja brodera långben .. är 5076 pärlor på tjalle som ska sys fast .. kika gärna in på min hemsida så ser ni mer saker ja gjort av pärlor .. http://www.nogg.se/spiiidis1 ha en bra dah mvh spiiidis


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

detta virknålsfodral blev jag klar med idag :) ska göra ett i blått till mamma med symaskin



ica86


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

="spiiidis"
jätte fina saker du broderar ica ...mvh spiiidis






Ja tusen tack håller med har även gjort nasse och nalle puh :) och ett kinesiskt tecken "kärlek"


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

jätte fina saker du broderar ica ...mvh spiiidis


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

I lördags hämtade jag ut en födelsetavla jag gjort där denna är till min väns dotter Yelena :)

Så nu är den inglasad och inramad :)

Ramen går i gröngrå ton.

Dålig kvalite!



ica86


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

Idag broderar jag och lyssnar på lugna favoriter..

Denna håller jag på med :)

Dimensions tar ju sån evig tid xD



ica86





ssf


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

kommer bli jätte fin :)


Visa artikel


Re: Projekt just nu!!!!!

kommer å bli fin


Visa artikel




Kommentera

Förnamn
 
   
Rubrik
 
   
E-post (Om du vill bli meddelad när någon skriver.)
 
   
Text

(Logga in för att kunna lägga till bild!)
För att skydda oss från spam, klicka i dom gröna rutorna!
Spam Check 2.0 © JW  D E S I G N